Sunday, December 27, 2009

Esok Kena Makan Ikan...jerrr???


A dialogue between mum and son (me and my mum ler...huhu..) T.T


my mum: Abang, starting from tomorrow u've to eat fish everyday instead of rice okayh!

me: what?? nape la mak? i'm not a cat! huhu...u know kan nasi dgn abang x boleh dipisahkan...

my mum: haah..ok lah kucing...mak suka..leh kawan dengan Aru...hehe...by da way, i don't wanna have a T-Rex inside my house...takot la! hahahaha...

me: (cheh..suka lak die..huhu) Yes mak! abang faham...huhu...tomorrow i'll start my diet! huhu..

my mum: good! ^^

Ayoo...my mum truely gonna make some ujian for me...sure die akan masak sedap2 when i tgh diet...huhuhu..always like that tau...huhuhu...be strong pali!! your mum loves u..that's why she did that all da time...hehehe XP ~~

Speaking about T-Rex, what kind of T-Rex that my mum said? Was it like this one? This one pretty cute...hehe... ^^

I love Barney! hahaha... ^^


No comments:

Post a Comment